BMW Klub Jelenia Góra Strona Główna BMW Klub Jelenia Góra
Jeleniogórskie forum posiadaczy samochodów marki BMW

WWWPortal FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  KalendarzKalendarz
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
E39 525 tds problem z rozruchem przy cieplym silniku
Autor Wiadomość
Witoo 
gg 1023644


Moje BMW: AMB quattro
Imię: Witek
Pomógł: 8 razy
Wiek: 28
Posty: 1832
Skąd: DKA
Wysłany: 2010-06-11, 00:11   E39 525 tds problem z rozruchem przy cieplym silniku

Witajcie :)
Problem z rozruchem pojawił się wraz ze wzrostem temperatury tzn. w zimie zawsze paliła na dotyk bez zbędnego kręcenia rozrusznikiem, teraz też tak jest ale tylko rano i domyślam się że przez to że silnik wytraca temperaturę w nocy, ale jak pojeżdżę trochę po mieście i się nagrzeje to zaczynają się kłopoty z rozruchem myślę że mogę wykluczyć pompę wtryskową ponieważ była regenerowana na 238 tyś. a mam najechane w tym momencie 275 tyś kąt pod którym jest ustawiona też jest bardzo dobry a wiem to stąd że bylem na diagnostyce komputerowej i jest to potwierdzone, teraz pojawia się problem tego typu że znajomy od tej diagnostyki powiedział mi że to czujnik temperatury paliwa może być odpowiedzialny za to czy może to być spowodowane czymś innym??? proszę o pomoc.
Oczywiście pytałem o ten czujnik w sklepie i sprzedawca wywalił na mnie oczy że pierwszy raz słyszy takie zamówienie że generalnie wymienia się całe pompy itp. itd i że jak chce to sprowadzi z bmw ale koszty będą duże więc jeszcze raz proszę o pomoc bo nie wiem czy decydować się na zamówienie tego czujnika.
_________________
Nie trzeba być większym, żeby wygrać - wygrywali mali,
Nie trzeba siać strachu, by cię szanowali,
Głupi zrobią wszystko, żeby wszyscy się ich bali,
To nie szacunek - to paraliż.

Quattro like it!

 
 
wito_86 
GG->3696183


Moje BMW: e36 ///M52B28
Imię: Wito
Pomógł: 3 razy
Wiek: 28
Posty: 858
Skąd: DKA
Wysłany: 2010-06-11, 01:43   

Jak koszty beda duze to lepiej doloz i wsadz benzyne :lol:
_________________
Pierwsze odpalenie m52b28-> https://picasaweb.google.com/lh/photo/CpAvxot1pkiQgQE-mRNKFQ?feat=directlink

Ocen Moja Niunie -> http://www.bmwklub.jgora.pl/viewtopic.php?t=755
 
 
litwa 


Moje BMW: E34 525I
Imię: Aleksander
Pomógł: 7 razy
Wiek: 31
Posty: 1746
Skąd: Zgorzelec/Bogatynia
Wysłany: 2010-06-11, 10:58   

Chyba chodziło o czujnik temperatury silnika (tak mi sie wydaje).

Ale sprawdź ew. pompke paliwa :) ja u siebie coś takiego przerabiałem. Na badaniu powiedzieli że czujnik tem. silnika a ja wymieniłem pompe i problem znikł (A objawy podobne jak u ciebie).
_________________
Mówia aaaaaa i uuuuuuu kiedy wysiadam z BMW.
 
 
Witoo 
gg 1023644


Moje BMW: AMB quattro
Imię: Witek
Pomógł: 8 razy
Wiek: 28
Posty: 1832
Skąd: DKA
Wysłany: 2010-06-11, 11:29   

litwa, on coś mówił o czujniku temperatury paliwa, że jest na pompie i to może od tego, sumie mogę dodać że w tamtym roku po zakupie auta miałem podobny problem, ale pojechałem na diagnostykę komputerową i okazało się że trzeba przestawić pompę o 1 stopień co uczyniliśmy i było elegancko do teraz, zasięgnę jeszcze rady u innych mechaników, może podjadę do Jedliny do diesel servisu i może coś poradzą a jak się pozbędę problemu to opiszę wszystko co i jak, ale to nie prędzej jak za 2 tygodnie bo jadę do sanatorium.

[ Dodano: 2010-06-11, 11:30 ]
wito_86 napisał/a:
Jak koszty beda duze to lepiej doloz i wsadz benzyne :lol:


tak a później lpg :bag: :lol:
_________________
Nie trzeba być większym, żeby wygrać - wygrywali mali,
Nie trzeba siać strachu, by cię szanowali,
Głupi zrobią wszystko, żeby wszyscy się ich bali,
To nie szacunek - to paraliż.

Quattro like it!

 
 
wito_86 
GG->3696183


Moje BMW: e36 ///M52B28
Imię: Wito
Pomógł: 3 razy
Wiek: 28
Posty: 858
Skąd: DKA
Wysłany: 2010-06-11, 11:37   

Witoo napisał/a:
tak a później lpg :bag: :lol:


:?

a tak powaznie to musimy jechac do pejdzera tego kolesia od Radka on jest taki madry chlopak to moze podkreci jakis pomysl :]
_________________
Pierwsze odpalenie m52b28-> https://picasaweb.google.com/lh/photo/CpAvxot1pkiQgQE-mRNKFQ?feat=directlink

Ocen Moja Niunie -> http://www.bmwklub.jgora.pl/viewtopic.php?t=755
 
 
Sołtys 
vel dzikigrzyb


Moje BMW: TDS :P
Imię: Krzychu
Pomógł: 12 razy
Wiek: 30
Posty: 598
Skąd: JG
Wysłany: 2010-06-11, 16:17   

a może na ciepłym Ci świeczki nie grzeją przy odpalaniu.. ??

przy 300 kkm nawet jeśli to przebieg ori.. nie końiecznie kompresja jest taka jak w nówce... i spadek ciśnienia w garka na ciepłym może spowodować problemy z odpalaniem.


ale na dieslach to ja sie mało znam więc nie dam rady się rozwinąć zbytnio w tym temacie.
_________________
....______________
.../....................V......\
../.................CO.OD...\
./.................................\
.____...___..___...____
((o)(.)\[___][___]/(.)(o))
====..D6..XXXXX..====
|______ALPINA______|
I__I______.______I__I
 
 
Witoo 
gg 1023644


Moje BMW: AMB quattro
Imię: Witek
Pomógł: 8 razy
Wiek: 28
Posty: 1832
Skąd: DKA
Wysłany: 2010-06-11, 18:05   

Sołtys napisał/a:
a może na ciepłym Ci świeczki nie grzeją przy odpalaniu.. ??

przy 300 kkm nawet jeśli to przebieg ori.. nie końiecznie kompresja jest taka jak w nówce... i spadek ciśnienia w garka na ciepłym może spowodować problemy z odpalaniem.


ale na dieslach to ja sie mało znam więc nie dam rady się rozwinąć zbytnio w tym temacie.


A może orientujesz się czy kontrolka od świec żarowych na kokpicie jest połączona ze świecami bo przy ciepłym silniku i zimnym tak samo długo świeci.

A z ciśnieniem to mało prawdopodobne bo nawet po długim postoju pali od strzała.
_________________
Nie trzeba być większym, żeby wygrać - wygrywali mali,
Nie trzeba siać strachu, by cię szanowali,
Głupi zrobią wszystko, żeby wszyscy się ich bali,
To nie szacunek - to paraliż.

Quattro like it!

 
 
Kali___ 


Moje BMW: E30 328
Imię: Kali
Pomógł: 1 raz
Wiek: 30
Posty: 20
Skąd: DJ
Wysłany: 2010-06-11, 23:27   

Wada fabryczna :)
http://www.allegro.pl/ite..._tds_modul.html

prosze bardzo
 
 
Witoo 
gg 1023644


Moje BMW: AMB quattro
Imię: Witek
Pomógł: 8 razy
Wiek: 28
Posty: 1832
Skąd: DKA
Wysłany: 2010-06-12, 02:13   

Kali___ napisał/a:
Wada fabryczna :)
http://www.allegro.pl/ite..._tds_modul.html

prosze bardzo


Też o tym słyszałem ale nie przekonuje mnie plastikowa puszka z dwoma kabelkami i dokładanie czegoś do ori instalacji i w sumie to nie załatwia problemu tylko go maskuje, ale dzięki za pomoc.
_________________
Nie trzeba być większym, żeby wygrać - wygrywali mali,
Nie trzeba siać strachu, by cię szanowali,
Głupi zrobią wszystko, żeby wszyscy się ich bali,
To nie szacunek - to paraliż.

Quattro like it!

 
 
Krzysiek 
BUMMER


Moje BMW: BMW E32 730,E30 324d
Imię: Krzychu
Wiek: 23
Posty: 517
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2010-06-12, 09:45   

Ja mam jeszcze e30 324d i na zimnym silniku grzeje świece.A jak troszkę się już przejedzie to już nie grzeje ich i pali na dotyk.
Są dwie kontrolki czerwona i zielona.
Na zimnym świeci się czerwona i po chwili zielona.A jak się już przejedzie i silnik się zagrzeje to odrazu świeci się zielona ;)

Jak masz kolego czas to jest dobry service w Pisarzowicach koło Kamiennej Góry ja tam regenerowałem pompę i ustawiałem rozrząd w mojej e30.Albo w Jeleniej w servisie Fiata tam też zajmują się dieslami może Ci coś doradzą :ok:
_________________
 
 
wito_86 
GG->3696183


Moje BMW: e36 ///M52B28
Imię: Wito
Pomógł: 3 razy
Wiek: 28
Posty: 858
Skąd: DKA
Wysłany: 2010-06-12, 11:13   

Jakbyscie chcieli cos z serwisu w Pisarzowicach to tam tez mam dojscie "po godzinach" :hyhy:
_________________
Pierwsze odpalenie m52b28-> https://picasaweb.google.com/lh/photo/CpAvxot1pkiQgQE-mRNKFQ?feat=directlink

Ocen Moja Niunie -> http://www.bmwklub.jgora.pl/viewtopic.php?t=755
 
 
konrados 
e36 323 Touring


Moje BMW: E36 318 TDS - bylo
Imię: Konrad
Wiek: 30
Posty: 231
Skąd: DJA BLK w NL
Wysłany: 2011-01-06, 20:42   

Witam. Witoo, rozwiazales juz swoj problem?? Chcialbym wiedziec na czym polegalo slabe krecenia na cieplym silniku. Ja mialem ten sam problem i mechanik stwierdzil, ze nie ma juz tego cisnienia i zalozyl mi taki wlasnie modul z allegeo. Teraz pali tak samo na cieplym i na zimnym, choc przed zalozeniem modulu jak byl zimny to od cykniecia odpalal. Teraz, ze tak powiem dwa razy dluzej musze przekrecic, ale problemow zadnych. Jak na razie jestem zadowolony, choc tak jak wspomniane bylo, ze to tylko zamaskowanie problemu. A jak go rozwiazac??
Pozdrawiam
_________________
Jest BEEMKA jest IMPREZKA!!! :)
 
 
Dziqsek 
Prezes Klubu


Moje BMW: E61 530xd 295km610nm
Imię: Artur
Pomógł: 20 razy
Wiek: 30
Posty: 3660
Skąd: Jelenia Góra/Szklarska
Wysłany: 2011-01-06, 21:53   

To typowa przypadłość w 2.5 TDS, masz pompe wtryskową do wymiany/regeneracji, ten moduł który założyl Ci mechanik działa doraźnie ( na około rok) i pogarsza tylko sprawę z pompą...
_________________
Jestem liderem, nie followerem

1960kg - 5,9sek do 100
1218kg - 4,2sek do 100

2F4U
 
 
Witoo 
gg 1023644


Moje BMW: AMB quattro
Imię: Witek
Pomógł: 8 razy
Wiek: 28
Posty: 1832
Skąd: DKA
Wysłany: 2011-01-07, 12:43   

Ja tego nie zakładałem mimo że mi to proponowano, już w sumie się do tego przyzwyczaiłem a to tylko jakieś 2 miesiące się tak dzieje w lecie jak są upały :P moja pompa była regenerowana już w dobrym serwisie jakieś 40 tyś. temu więc do zmiany auta nawet mi się nie śni żeby to robić za duży koszt tym bardziej że może w tym roku zmienię auto :jupi:
_________________
Nie trzeba być większym, żeby wygrać - wygrywali mali,
Nie trzeba siać strachu, by cię szanowali,
Głupi zrobią wszystko, żeby wszyscy się ich bali,
To nie szacunek - to paraliż.

Quattro like it!

 
 
wilk 
lubię placki...


Moje BMW: 316 sedan
Imię: copa
Pomógł: 10 razy
Wiek: 22
Posty: 1529
Skąd: Mysłakowice / JG
Wysłany: 2011-01-07, 17:17   

Cytat:
może w tym roku zmienię auto

sorka za OT a na co zmieniasz ??
_________________

Moja Bawarka :D
 
 
Witoo 
gg 1023644


Moje BMW: AMB quattro
Imię: Witek
Pomógł: 8 razy
Wiek: 28
Posty: 1832
Skąd: DKA
Wysłany: 2011-01-07, 17:44   

to się jeszcze okaże ale na 100 procent będzie bmw :)
_________________
Nie trzeba być większym, żeby wygrać - wygrywali mali,
Nie trzeba siać strachu, by cię szanowali,
Głupi zrobią wszystko, żeby wszyscy się ich bali,
To nie szacunek - to paraliż.

Quattro like it!

 
 
Jasiu 


Moje BMW: e36
Imię: JASIU
Pomógł: 12 razy
Wiek: 31
Posty: 740
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 2011-01-07, 18:40   

Witoo napisał/a:
to się jeszcze okaże ale na 100 procent będzie bmw :)


ale teraz chyba bedzie benzynka? :)
_________________
 
 
Witoo 
gg 1023644


Moje BMW: AMB quattro
Imię: Witek
Pomógł: 8 razy
Wiek: 28
Posty: 1832
Skąd: DKA
Wysłany: 2011-01-07, 18:51   

to się jeszcze okaże ale na razie jeszcze nic nie wiadomo, jak dobrze się wszystko złoży to może końcem roku coś nowego się urodzi :D
_________________
Nie trzeba być większym, żeby wygrać - wygrywali mali,
Nie trzeba siać strachu, by cię szanowali,
Głupi zrobią wszystko, żeby wszyscy się ich bali,
To nie szacunek - to paraliż.

Quattro like it!

 
 
konrados 
e36 323 Touring


Moje BMW: E36 318 TDS - bylo
Imię: Konrad
Wiek: 30
Posty: 231
Skąd: DJA BLK w NL
Wysłany: 2011-01-07, 20:49   

dziqsek napisał/a:
To typowa przypadłość w 2.5 TDS, masz pompe wtryskową do wymiany/regeneracji, ten moduł który założyl Ci mechanik działa doraźnie ( na około rok) i pogarsza tylko sprawę z pompą...


318 TDS tez to dotyczy?? Z tego co czytam to calkiem niezle wydatki sie szykuja :o . Ale to sie okaze po diagnostyce w lutym. Szczegoly oczywiscie opisze.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Partnerzy
Fotograf MRC www.aso-bmw.pl MRC chiptuning auto max Swap&Play Car Design
Partner techniczny: