BMW Klub Jelenia Góra Strona Główna BMW Klub Jelenia Góra
Jeleniogórskie forum posiadaczy samochodów marki BMW

WWWPortal FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  KalendarzKalendarz
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
swap m43 na m50
Autor Wiadomość
Wałuś^^ 


Moje BMW: E30
Imię: Łukasz
Wiek: 20
Posty: 189
Skąd: Lubomierz
Wysłany: 2013-03-03, 21:31   swap m43 na m50

siema. bedziemy z bratem wkladac m50b25 z e34 do e36 i pytanie co dokladnie jest potrzebne?napewno zmiana miski olejowej,cos jeszcze?
bo słyszałem że ma być ponoć wał z TDS'a. ;)
_________________
BMW 4EVER

GERMAN STYLE!!
 
 
Jasiu 


Moje BMW: e36
Imię: JASIU
Pomógł: 12 razy
Wiek: 31
Posty: 754
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 2013-03-06, 20:23   

wymiana miski olejowej z bagnetem i smogiem , poduszki i lapy silnika z e36
_________________
 
 
Bawarjan 
Erotoman-Gawędziarz


Moje BMW: 0123456789
Imię: Piotrek
Pomógł: 2 razy
Wiek: 30
Posty: 1417
Skąd: z La(n)su/Olszyna
Wysłany: 2013-03-06, 20:39   

Na pewno chłodnica + wydech z 2.5l żeby miało to ręce i nogi i raczej skrzynie z E36 bo jeżeli silnik z e34 to masz tam duży krzyżak na wał a w E36 na mały no chyba że kupisz wał z TDS'a to wtedy tam szedł duży krzyżak, reszta jak pisze kolega Jasiu. Aha i w przyszłości zainwestuj w cheble i zawias bo M50 to jednak ciężki klocek ;)
_________________
"jestem Panem własnej sytuacji"
 
 
Wałuś^^ 


Moje BMW: E30
Imię: Łukasz
Wiek: 20
Posty: 189
Skąd: Lubomierz
Wysłany: 2013-03-06, 22:16   

ok ok dzięki wielkie ;)
a stabilizator? bo piszą że trzeba stabilizator od 6 cylindrówki wsadzić no i serwo zmienic tak ? ? ;)
_________________
BMW 4EVER

GERMAN STYLE!!
 
 
Bawarjan 
Erotoman-Gawędziarz


Moje BMW: 0123456789
Imię: Piotrek
Pomógł: 2 razy
Wiek: 30
Posty: 1417
Skąd: z La(n)su/Olszyna
Wysłany: 2013-03-06, 23:10   

Co do serwa to nie wiem ale w przyszłości na pewno będziesz musiał powymieniać bo robisz swap z malutkiego i lichego M43 na dość pokaźnych rozmiarów i o znacznie większej mocy M50 2.5L to jakoś to musi jeździć, nie pokazywałem tego na forum ale dopiero robiłem podobny swap z tym że w E30 1.6l na m20b25 i też się troche tego nawymieniałem a i czeka mnie jeszcze w polandzie swap w mojej E34 gdzie jest 3.5l a ma być 3.8l i też nie obędzie się bez apgrejdów niestety ;)
_________________
"jestem Panem własnej sytuacji"
 
 
nibiru 

Moje BMW: kwadrat
Imię: kemot
Pomógł: 2 razy
Posty: 388
Skąd: dw
Wysłany: 2013-03-07, 11:34   

Wałuś^^ napisał/a:

a stabilizator? bo piszą że trzeba stabilizator od 6 cylindrówki wsadzić no i serwo zmienic tak ? ? ;)


Kolega kończy prawie identyczny swap (m52), stabilizator przedni zmieści się na styk, ale w przyszłości warto pomyśleć o podmianie. Serwo może zostać. I tak jak powyżej napisano: auto musi się dobrze zatrzymywać, więc warto by pomyśleć np. o wentylach z tyłu :ok:
_________________
 
 
Wałuś^^ 


Moje BMW: E30
Imię: Łukasz
Wiek: 20
Posty: 189
Skąd: Lubomierz
Wysłany: 2013-03-07, 17:24   

dobrze ze coś więcej wiem ;) dzięki za odpowiedzi,jak coś wyjdzie jeszcze innego to napewno o tym napisze ;)
_________________
BMW 4EVER

GERMAN STYLE!!
 
 
Jasiu 


Moje BMW: e36
Imię: JASIU
Pomógł: 12 razy
Wiek: 31
Posty: 754
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 2013-03-07, 18:59   

stabilizator i serwo moe zostać wentyle na przod m50 niema z tylu wentyli ale ma tarcze nie bębny,skrzynia z e36 najlepiej oraz wał np z 328 lub 325 do tego wydech na podwójnej rurze,może byc bez katów dyfer na dużą głowe :P i półosie grube jak coś dzwon chłodnica może zostac ori z e36 ktora była
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Partnerzy
Fotograf MRC www.aso-bmw.pl MRC chiptuning auto max Swap&Play Car Design
Partner techniczny: